FOTO, MACRO, PHOTOGRAPHY, Skrivpuff

Tro

Ja, vad ska man tro egentligen. Särskilt när man inte tror på något speciellt. – Tror gör man i kyrkan! sade man förr. Man måste göra upp med sig själv en gång för alla. “Man” måste ta ställning för att vara “jag” eller “du”. Inte en identitetslös “man“.

FOTO, Nature, PHOTOGRAPHY

I like #154

  Jag gillar ljuset! Här i denna bilden är det kanske lite för mycket när jag testar motljus och glömde skyddet till kameran. Men jag gillar faktiskt bilden ändå 🙂    

FOTO, PHOTOGRAPHY

I like #153

SMOOTHIES Smoothies1 (pdf by blogfia) länkarna fungerar tydligen inte i pdf-filen – får undersöka. Smoothies1 (html by blogfia) – gillar att testa 🙂     YES!!!! Nu kunde jag bädda in filen och länkarna fungerar 🙂 I like! Sorry – your browser is probably too old.

FOTO, Lund, PHOTOGRAPHY

Onsdagstema #221

Tema: Deprimerande.   Jag har kommit in i en period där jag känner mig sorgsen och lite deprimerad. Antagligen har jag kommit ur chockfasen. Nu känner jag bara sorg – förlust över att ha blivit berövad ett åldrande tillsammans. Hoppas nästa period blir “nyorintering”. Så fort jag får en egen bostad kommer det att kännas… Read More Onsdagstema #221