I like #157
I like …. vackra träd … och gärna i svartvitt.
I like …. vackra träd … och gärna i svartvitt.
Tema: Bakifrån. Lite fixerad är jag vid insekternas fötter ha ha 🙂 Ps. Kan berätta att jag ä n t l i g e n hittat en lägenhet och flyttar 1 sept. Är jätteglad 🙂 Tack snälla finaste ni för alla hållna tummar <3
Människoskapat … …. StarWars till mångas förtjusning … även till mina barnbarns …
I like …. … den svenska sommaren, värmen, solen, stillheten vid insjöarna ….. I like!
Idag är det en “vesen” dag. Precis så som det låter v e s e n! Molnen hänger som en tung ångande och genomsur yllefilt över axlarna. Inte särskilt mycket friskt syre att andas in. Andetagen är ansträngande. Men jag vill inte anstränga mig. Bara ta det lugnt. Lugnt lugnt lugnt.
Tema: Valfritt denna veckan. Hamnen i Torekov. Ha en fin sommar och njut dagarna!
Gillade detta mönster och färgerna. Skulle dock hellre vilja ha det på tjockt linnetyg 🙂 men människoskapat är det.
I like MACRO ….
En långsam vindlande väg till stranden. En långsam mödosam väg genom kroppen. En långsam efterlängtad väg in i sömnen. Den långsammaste långsamma vägen vandrar jag med tunga steg fortfarande på.
Tema: Uppåt väggarna. 🙂
You must be logged in to post a comment.