Fredagstema #38
I bakgrunden syns de människoskapade växthusen i Botaniska trädgården i Lund. Här är jag varje dag en sväng nu. Ps. Det blev inte den lägenheten heller *deppigt*
I bakgrunden syns de människoskapade växthusen i Botaniska trädgården i Lund. Här är jag varje dag en sväng nu. Ps. Det blev inte den lägenheten heller *deppigt*
En blomma från växthusen i Botaniska trädgården i Lund. Vilken skapelse! kan jag tycka när jag studerar bilden i datorn. Jag förundras ständigt av naturens mångfald och detaljer. Ja-a jag gillar verkligen att syna mina bilder när jag kommer hem. I like!
Tema: Bevingad. En ny bekantskap gjorde jag idag vilket alltid är trevligt. Denna trollslända besökte Botaniska trädgården i Lund idag – liksom jag.
………………………………………………
En människoskapad miljö – en kolonilott i Lund.
…………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………
Jag gillar att jaga insekter med macrot – jag gillar också att dra i spakarna i PhotoShop.
Tema: Svartvit noja. Nu får ni vara hur tokiga som helst! I svartvitt 🙂 Jag har varit lite tokig här.
You must be logged in to post a comment.