Budapest, FOTO, me, People, PHOTOGRAPHY, Photomania

Vemodigt

Det är alltid så vemodigt när man ska iväg från Budapest. Jag vill inte åka! Jag vill stanna! I morgon är vi hemma i Lund igen och jag ska boka nästa resa snart igen. Det bara är så! Ja helt enkelt underbart här i Budapest. Helgbilden.

BW, FOTO, People, PHOTOGRAPHY, POETRY, Skrivpuff, svartvitt

19:47

Tänk att klockan var precis 19:47 Personalen på BB hade aldrig tidigare hört en så kraftfull röst. Hela ansiktet var en enda stor skrikande mun. – Han passar ju inte alls att heta Martin som vi hade bestämt, tänkte jag. – Han ska heta Jacob, sade pappan plötsligt som det självklaraste i världen. – Ja-a det… Read More 19:47