Fototriss – Grey
Nog den gråaste dagen – hoppas det inte blir fler sådana medan jag är här i Budapest. Denna statyn brukar bäddas in i plast över vintern. Gråare än grått, eller hur? Men så skymtar en blå himmel och humöret stiger i kapp med det blå. Tänk om det kan bli riktigt soligt! Fototriss – Grått.
Feminism 2
Struggle or Broken heel?
What should I name this?
I tid och otid
I tid och otid funderar jag på vad tid egentligen är. Ibland har jag tid att fundera och ibland har jag otid. Otid är ungefär som väntetid. Inget blir gjort. När jag tänker efter har jag nog ingen otid. Skrivpuff: Väntetid.
OL – Activity
Ordlös lördag.
Crying
WPC – Treasure
The right hand is a treasure for the Hungarian people. WPC – Treasure.
The cry
… apropå Alla Hjärtans dag och Vulkanutbrott på Java. … talking about Valentine Day and Mount Kelud Volcano Eruption. Weekend in BW.
En svunnen tid
Snart en svunnen tid – tänkte jag idag när jag passerade denna brevlåda. Kolla vilket fint smidesarbete! Snart kommer det att vara borta för att ge plats åt bastanta lådor som står emot åverkan och annat som kan drabba vårt samhälle. Så länge de finns kvar är de små konstverk i gatumiljön här …. tycker… Read More En svunnen tid












You must be logged in to post a comment.