I like …. att se mina barnbarn i SAMARBETE och SAMVERKAN som här.
Jag testade egna inställningar för sepia och blev riktigt nöjd med tonen. Gillar sepia åt det grå hållet bättre än sepia åt det gula hållet. Den yngste här skulle absolut ha slips till tröjan denna dag när han skulle till förskolan. I like it all <3
…
Klart man ska ha slips när man ska till förskolan! Underbara barn!
Snyggt med sepia! Jag tycker också bättre om din variant än när det är för gult!
Underbart med ungar som vet vad de vill. 🙂 Härlig bild och jag gillar din sepiatoning.
Samarbetar de här? Det ser mera ut som att de är inne i varsin värld och inte vet om den andre! 😉 För mig blir bilden motsatsen..jag önskade att barnen kunde leka med varandra istället för att stirra in i en skärm hela tiden! MEN jag gillar din bild och jag tycker det ser fridfullt ut och de verkar gilla det de gör! 🙂
Ha en skön torsdag!
Det är faktiskt så att de spelar mot/med varandra på iPaddorna och över nätverket här. De är kreativa, fantasifulla och väldigt tekniska båda 🙂
Jag kan inte annat än hålla med dig. Mycket fin ton du fått fram här. Inte så lätt alltid. Jag misstänker att du ställt in färgen i kameran. Det brukade jag göra när jag tog sephiabilder. Tyckte det blev bättre än att göra det i PS.
Stämmer Inger! Jag ställer in i kameran 🙂
Snyggt fångat och redigerat, en bild att spara och visa pojkarna när de blir äldre.
De är ju för härliga de där barnen “Det skall börjas i tid det som krokigt skall bli” heter det väl.Bra bild.
Kram Meta
Fin koncentration i bilden och hos ungarna.
Gillar den lugna känslan och tonen i bilden och det spännande ljuset.
Dejligt med børnebørn 🙂 Skøn billede farve;-)
Morsomt bilde og slips kan være en nødvendighet 🙂
Ha en fin dag.
http://www.starbear.no/mormor/2014/01/16/det-sner-i-dont-like-men/
Bra bild på barnen och passar fint med sepia tycker jag med, det ger en annan dimension åt bilden, väldigt lyckat!
Snyggt redigerat!
Och kul med slipsen 🙂
Vilka mysiga killar;-)
http://ingemix.bloggplatsen.se/2014/01/16/10484119-torsdagstema/